سایت خبری

بروز ترین اخبار دنیا

سایت خبری

بروز ترین اخبار دنیا

چمن مصنوعی قیمت


تیم نوین خانه در زمینه فروش چمن مصنوعی دست دوم و چمن مصنوعی نو به کاربران خدمات ارائه می کند.

چمن مصنوعی را می توان به پادری که خشن تر از پادری های معمولی است تشبیه کرد. چمن مصنوعی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که می توان از ویژگیهایی مانند متراکم تر، مقاوم تر و نیازمند نگهداری بسیار کمتری نسبت به چمن طبیعی نام برد.

چمن مصنوعی باعث کاهش بسیاری از هزینه های کاشت و نگهداری که چمن طبیعی دارد ، باشد. طبق بررسی های انجام شده در این زمینه هزینه نگهداری چمن مصنوعی با عمر مفید 10 ساله می تواند حدود 10% هزینه های چمن طبیعی باشد که از این نظر چمن مصنوعی بسیار به صرفه می باشد.

اما مهمترین ویژگی چمن مصنوعی دائمی بودن و قابلیت استفاده از آن در تمام طول سال می باشد به طور کلی در شرایط متفاوت آب و هوایی کارایی یکسانی دارند و در بارندگی زیاد قابل استفاده می باشند بر خلاف چمن طبیعی.

به طور کلی یکنواختی سطح چمن از جنبه های ظاهری و فیزیکی بسیار مهم است که این نوع چمن های مصنوعی از این ویژگی برخودار هستند.

مقاومت زیاد چمن مصنوعی در مقابل عوامل جوی، بارش های بسیار شدید و در کل بیشتر بودن طول عمر این چمن ها نسبت به نوع طبیعی از ویژگی های چمن مصنوعی می باشد.

از دیگر مصارف آن می توان برای پوشش های مناظر مصنوعی و زیبا تر شدن طراحی های داخلی و خارجی نیز نام برد.

چمن مصنوعی برای مهدکودک ها ، رستوران ها ، باغ و تالارها ، تراس ، بام سبز ، زمین های فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد.


چمن مصنوعی دست دوم

آموزش رگلاژ درب ضد سرقت


در این قسمت از سایت نکاتی در مورد ریگلاژ درب ضد سرقت به شما آموزش می دهیم. تیم فنی نوین خانه در زمینه ریگلاژ درب ضد سرقتبه شما خدمت رسانی می کند.

عمل رگلاژ درب ضد سرقت بسته به نوع درب ضد سرقتی که شما دارید بسیار متفاوت و نیازمند تجربه زیادی در کار بر روی درب ضد سرقت می باشد.

تیم فنی نوین خانه با تجربه ١٠ ساله در کارهای معماری، تاسیسات و تعمیرات منازل مسکونی و تجربه بسیار زیاد در رابطه با تعمیر درب ضد سرقت و یا رگلاژ درب ضد سرقت به شما خدمات بسیار با کیفیت و در عین حال با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می کند.

امروزه استفاده از درب ضد سرقت در بسیاری از منازل برای آسوده بودن ذهن خانواده از نظر امنیت و آسایش بسیار زیاد شده و در بین اکثر مردم رایج شده است.

با توجه به رایج شدن استفاده از درب ضد سرقت در بین مردم یافتن تعمیرکار حرفه ای برای برطرف کردن مشکلات درب ضد سرقت خود بسیار با اهمیت می باشد، چرا که اگر به درستی درب ضد سرقت تعمیر نشود و به درستی بعد از تعمیر کار نکند، دلیل اصلی استفاده از درب ضد سرقت که بوجود آوردن امنیت و آسایش برای اعضای خانواده است از بین می رود. بنابراین تمام تلاش خود را برای یافتن بهترین و با تجربه ترین تعمیرکار در زمینه تعمیر درب ضد سرقت و یا رگلاژ درب ضد سرقت انجام دهید.



رگلاژ درب ضد سرقت

حمام

  • نصب کابین دوش, نصب اتاق دوش

    آیا نیازمند تغییر یا تعویض درب اتاق دوش یا دیگر تجهیزات آن هستید؟ ما به شما بهترین پیشنهادات را در این زمینه خواهیم داد و تمامی کارها از جمله تغییر ، تعویض و نصب آن را عهده دار خواهیم بود. همچنین اگر هر گونه مشکلی در دوش حمام وجود دارد حتما با ما تماس حاصل نمایید.

  • کاشی کاری حمام, تعویض کاشی حمام

    اگر در زمینه سنگ و کاشی کف حمام نیاز به خدمات دارید با نوین خانه تماس حاصل فرمایید. متخصصان مجرب ما در تعمیر و تعویض کاشی کف حمام شما با نمونه های سرامیکی ، شیشه ای ، سنگی و غیره یاری رسان شما می باشند.

  • نصب آینه بدون قاب, نصب آینه روی دیوار

    همکاران ما می توانند هم در زمینه خرید و هم در زمینه نصب اینگونه وسایل به شما کمک کنند. با یک تماس متخصصین ما در خدمت شما خواهند بود.

  • لوله کشی ساختمان, لوله کشی توالت فرنگی

    متخصصین ما تمامی مشکلات مربوط به لوله کشی ، وان ، سرویس بهداشتی و غیره را برای شما مرتفع می سازند. همچنین می توانید برای تعویض و نصب هریک از اجزای نام برده شده از ما کمک بگیرید.

  • روشنایی سرویس بهداشتی, سنسور روشنایی سرویس بهداشتی

    با استفاده از بهترین برندهای روشنایی به حمام خود جلوه زیبایی ببخشید. اگر قصد دارید در دوش از روشنایی استفاده کنید یا اینکه برای کل اتاق می توانید از همکاران ما کمک بگیرید که دارای تجربه و مهارت لازم جهت پیشنهاد و نصب بهترین روشنایی های سازگار با شرایط شما می باشند.

  • تعمیر رنگ دیوار, تعمیر دیوار حمام

    اگر احساس می کنید دیوارهای حمام شما به دلیل رطوبت یا نشتی آب سست شده اند و به زودی دچار خرابی خواهند شد می توانید از متخصصین ما کمک گرفته و تیغه ها و دیوارهای لازم را مرمت نموده و از آسیب دیدگی های جدی به دیگر قسمت های خانه جلوگیری کنید.

  • درزگیر کفپوش, درزگیر کف

    وان و دوش هایی که دچار مشکل هستند باعث می شوند تا آب به پشت آنها نفوذ کرده و موجب آسیب های فراوان به دیوارها وکف حمام بشوند. خصوصا اگر مواد به کار رفته از چوب باشد این اسیب دیدگی شدیدتر می شود و موجب نشت آب به طبقه پایینتر هم می گردد. متخصصین نوین خانه به شما کمک می کنند تا با نصب درست وان و استفاده از وسایل با کیفیت جلوی اینگونه آسیب دیدگی ها را گرفته و مانع اینگونه صدمات به دیوارها و کف حمام خود شوید.

  • نصب سیستم تهویه, نصب دستگاه تهویه هوا

    فن های به کار رفته در حمام جهت جلوگیری از رطوبت زیادو خسارت به دیگر امکانات حمام ضروری می باشند. تعویض ، تعمیر و نصب این فن ها را به همکاران ما بسپارید

  • بازسازی سرویس بهداشتی, بازسازی سرویس بهداشتی منزل

    اگر ساختار حمام شما قدیمی و فرسوده شده است با ما تماس بگیرید تا حمام شما را به صورت کامل بازسازی کنیم . متخصصین ما می توانند کاشی کاری تازه ، برطرف نمودن عیوب دیوارها و سقف حمام و همینطور نوسازی در تمامی وسایل و ابزارهای داخل حمام را برای شما به انجام برسانند.

  • نصب سرویس بهداشتی فرنگی, تعمیر سرویس بهداشتی

    اگر بخواهید مشکلات سرویس بهداشتی خود را حل کنید و یا آنکه سرویس بهداشتی موجود را تعویض کنید می توانید از تجارب ومهارت های تیم نوین خانه استفاده کنید. تیم ما در زمان مناسب و به بهترین شیوه مشکل شما را حل خواهند نمود.

  • تعمیر وان جکوزی

    تعمیر وان جکوزی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت نوین خانه آنرا ارائه می دهد، تیم فنی نوین خانه با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر وان جکوزی به شما خدمات رسانی می کند.

    تیم نوین خانه در زمینه تعمیر وان جکوزی های مختلف به شما خدمات رسانی می کند. در تمامی انواع وان جکوزی های ساخته شده ازفایبرگلاس، اکریلیک و یا سنگ مرمر کار را به تیم فنی نوین خانه بسپارید.

  • عایق کاری سرویس بهداشتی

    عایق بندی مناسب خانه به ما کمک می کند تا در مصرف هزینه های انرژی خانه صرفه جویی شود ، اما عایق های آسیب دیده یا ناکافی می تواند منجر به قالب گیری و پوسیدگی شود. در این صفحه قصد داریم شما را با نهوه انجام این کار توسط تیم نوین خانه با بیشتر از 10 سال سابقه کاری در این زمینه آشنا کنیم.

آشپزخانه

  • دیوارپوش آشپزخانه, دیوارپوش بین کابینت

    با افزودن این طرح به آشپزخانه خود می توانید جلوه بسیار زیبایی به آن ببخشید. متخصصین نوین خانه با مهارت وتجارب خود در این حوزه می توانند جنس های مختلفی از اینگونه سنگ ها را برای شما نصب نمایند.

  • نصب کابینت, ساخت کابینت

    همکاران نوین  خانه کمک می کنند تا کابینتهای آشپرخانه شما به درستی و سرجای خود قرار گیرند و هرگونه تعمیر مربوط به هر قسمت آن را برای شما انجام خواهند داد. 

  • سنگ اپن آشپزخانه, سنگ اپن ام دی اف

    همکاران نوین خانه هرگونه جزیره با متریال مختلف از جمله لمینیت، گرانیت، مرمر، کوارتز و سنگ طبیعی و غیره را تهیه و برای شما نصب خواهند نمود.

  • نصب شیرآلات ساختمان, نصب شیرآلات ظرفشویی

    اگر از چکه کردن و نشتی آب شیرآلات آشپزخانه خود خسته شده اید با همکاران ما تماس بگیرید. اگر نیاز دارید تا شیرآلات را به طور کامل تعویض کنید می توانید از متخصصان ما بهره بگیرید.

  • نصب کاشی آشپزخانه

    دلیل محکمی بر محبوبیت سنگ و کاشی جهت استفاده درکف آشپزخانه وجود دارد زیرا که سنگ و کاشی نسبت به پارکت و چوب در مقابل آب مقاوم تر می باشند و تمیز نمودن آنها بسیار آسان تر است. متخصصان نوین خانه با مهارت و تجربه لازم خود می توانند شما را در نصب هرگونه سنگ یا کاشی در تمام سطح آشپزخانه یا هر بخش دیگری از خانه شما یاری رسانند.

  • روشنایی آشپزخانه, نصب لوستر

    پخت و پز و غذا خوردن در محیطی با نور نامناسب را کنار بگذارید. از متخصصین نوین خانه جهت اضافه نمودن هرگونه روشنایی به محیط آشپزخانه خود بهره بگیرید. اضافه نمودن لوستر، لامپ ، نورمخفی و هرگونه خدمات در این زمینه را به ما بسپارید.

  • نصب سینک ظرفشویی, نصب سینک روکار

    اگر درمورد خرید سینک جدید نیاز به مشورت دارید یا مشکلی برای سینک آشپزخانه شما وجود دارد با یک تماس از مشورت و کمک متخصصان توین خانه استفاده نمایید.

  • بازسازی دکوراسیون, بازسازی و دکوراسیون خانه

    بسیاری از همکاران نوین خانه ای دارای بیش از 10 سال تجربه می باشند. بنابراین می توانند آشپزخانه ای رویایی با بهترین و باکیفیت ترین ابزار و وسایل برای شما فراهم نمایند. همین امروز با ما تماس بگیرید تا با کارشناسان مربوطه در مورد بازسازی آشپزخانه صحبت کنید. خدمات نوین خانه از نقاشی و تغییر کف تا کارهای مرتبط با تیغه ها ستون ها وغیره را شامل می گردد

  • تعمیر کابینت ام دی اف

    در این صفحه شما می توانید با انواع مشکلاتی که ممکن است برای یک کابینت ام دی اف رخ دهد آشنا شوید و با نهوه ی تعمیر آن به صورت کامل توسط تیم فنی نوین خانه که تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند کاملا آشنا شوید. کارشناسان نوین خانه در کمترین زمان ممکن مشکلات کابینت شما را با مناسب ترین هزینه برای شما برطرف می کنند.